joi, 6 octombrie 2011

Steve Jobs- RIP

Si totusi, moartea e destinatia tuturor. Nimeni nu a scapat de ea vreodata. Si asa si trebuie sa fie, pentru ca moartea este cea mai mare inventie a vietii. Agentul schimbarii. Curata vechiul pentru a face loc noului. Acum, voi sunteti noul, dar, in curand, veti fi vechi si veti fi inlaturati. Imi pare rau sa fiu asa dramatic, dar acesta e adevarul. Timpul fiecaruia este limitat, nu il consuma traind viata altora. Nu te lasa inregimentat, adica nu trai dupa regulile altora. Nu lasa zgomotul parerilor altor persoane sa amuteasca propria ta voce interioara. Si, cel mai important, ai curajul sa iti urmezi inima si intuitia. Ele stiu deja ce vrei sa devii. Orice altceva e lipsit de importanta." "Să fiu cel mai bogat om din cimitir nu mă interesează. Să merg acasă şi să mă culc fericit că am făcut ceva extraordinar, asta e cu adevărat important pentru mine!" Citiţi mai mult: Citate care vor face istorie. Steve Jobs: "Nu mă interesează să fiu cel mai bogat din cimitir" - IT > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/steve-jobs-a-murit-citate-steve-jobs-948593.html#ixzz1a1QCjSiT din pacate oamenii inteligenti se duc mai repede. Leprele si idiotii nici gind. Si asa este pt ca astia nu se consuma cu nimic. Vezi idiotii care ne conduc si se cred Zeus sau "salvatorii natiei" Ghiciti ce? VETI MURI SI VOI. DAAA. Obisinuiti-va cu ideea. O sa va duceti dracului odata si odata si o sa se aleaga praful de averea vostra si de numele vostru. Nu ati invatat nimic din decembrie 89.

Niciun comentariu: