duminică, 2 octombrie 2011

DANIEL PENNAC imi place muult de tot. Si "Necazuri cu scoala"-cartea care m-a facut sa trec mai uor peste esecul lui Dany si sa-l inteleg si mai ales sa nu-l judec prea mult, imi place si "Domnilor copii" si seria malaussene. Primele 2 ma ajuta sa trec cu zimbetul pe buze pt momentele astea jegoase pe care le traversam. Sa-i inteleg pe copii si sa-i ajut. Mi-a placut o replica- Copii te asculta si te inteleg daca simt ca in clasa esti alaturi de ei si nu cu gandul in alta parte. Mare adevar. De multe ori cind intru in clasa parca se deschide o poarta magica prin care necazurile nu trec. Doar jegurile de inspectii si musafirii nepoftiti strica magia. Cred totusi ca sunt o profesoara buna si ca acesta meserie mi s-ar potrivi. Pacat ca a devenit din ce in ce mai greu sa rezisti in acesta profesie cu toti idiotii din jur. De ce nu suntem lasati sa ne facem treaba? Zeci de hirtii si birocratie care ne consuma fara rost. Am fost la doctor si acolo medicul a completat 3 retete cu 3 stampile pe fiecare foaie. Si cind sa mai consulte daca 10 min face scriptologie? Mizerabili mai sunt idiotii astia. Sa vada boii hirtii. Atit. De multe ori nici macar nu au capacitatea de a analiza ceea ce scrie. Doar sa fie hirtii la greu si vorbe goale.

Niciun comentariu: