joi, 8 iulie 2010

ma enerveaza!!!!!!!

ma enerveaza rau, da'rau de tot ipocritii si demagogii. Vai ce mult te apreciez- si in spate cind nu esti de fata- mama ce ma enerveaza asta! Dar n-am ce face...Cred ca formatia mea de inginer ma face sa evit vorbaria fara sens. Bla, bla , bla si nu spun nimic. Vorbesc si eu ca sa ma bage cineva in seama.
si ma mai enerveaza Basescu cu tupeul lui. Cum poate sa pretinda jegul asta ca eu sunt vinovata pt ce se intimpla in tara? Gunoil dracului! Doamne cind scapam noi de mizeria asta ? Incompententi, ipocriti si demagogi. Ii gasesti pretutindeni. In guvernare, in invatamint, pe forumuri.
Plus jegurile care pirasc. Una, doua- "doamnaaaaaa, cutare a zis......" Sau cei ce te cauta doar la nevoie. In rest, nu-i intereseaza soarta ta. Si cei ce umbla cu vorbe. Se duc la unul sau la altul si spun mizerii cu tonul ca de fapt altcineva a zis asta, bazindu-se pe faptul ca din bun simt nimeni nu cere socoteala.
Ati intilnit astfel de specimene sau e doar imaginatia mea?

Niciun comentariu: