sâmbătă, 26 decembrie 2009

Atentie cand platiti cu cardul !

CITESTE SI TRANSMITE-L MAI DEPARTE !!!
EXPERIENTE TRAITE DE ALTII !
Atentie cand platiti cu cardul !
Undeva la inceputul anului 2009 am fost la OMV-Coposu-Bucuresti, sa alimentez cu benzina si neavand cash la mine am platit cu cardul. Cand m-am dus la ghiseu, vanzatorul mi-a luat cardul, l-a trecut printr-un POS (identic cu unul normal) si mi-a inmanat un terminal, pe care scria Raiffeisen, ca sa introduc codul PIN.

Dupa ce am introdus codul PIN, vanzatorul a luat terminalul si l-a pus pe ghiseu.
 Dupa un minut mi-a spus ca nu a functionat tranzactia si sa mai introduc inca odata codul PIN. De data asta el a trecut cardul prin POS-ul bancii, si tranzactia s-a efectuat cu succes. Numai ca, prima data, el mi-a copiat banda magnetica a cardului si de asemenea codul PIN.
Asta s-a intamplat undeva la inceputul anului 2009, pe 5 Ianuarie. Vineri, cand m-am uitat in cont, am avut surpriza sa vad ca tocmai "ridicasem" numerar de la ... Londra.  Se pare ca mi-au reprodus cardul si l-au folosit pentru ridicari de numerar.
"Norocul" meu a fost ca am sesizat din timp ridicarile de numerar si am reusit sa blochez cardul. Paguba insa a fost destul de mare si banca oricum nu te despagubeste deoarece este, conform contractului de card, "PIN based transaction".

In concluzie:  daca cineva iti spune ca nu a functionat tranzactia si-ti spune sa mai introduci inca o data codul
PIN, atunci trebuie sa-ti arate un bon pe care scrie motivul din care nu a fost acceptata prima data
tranzactia.
Banca Romana Pentru Dezvoltare
ATENTIE !!!!


Niciun comentariu: