marți, 19 februarie 2008

Viitor

Referitor la inger, sper sa aiba grija de mine, pentru ca daca acum am mult de lucru, in viitor nu stiu ce va fi. Mie groaza de toamna si de septembrie, mi-e frica de nesiguranta. Nu imi place incertitudinea, imi plac schimbarile, dar sa le fac eu sa fie controlate de mine, nu prea imi plac surprizele, iar pt mine vara poate sa vina cu o surpriza. citeodata ma cred un profesor bun , dar de multe ori nu sunt multumita de mine, simt ca as putea sa fac mai mult, dar ca ma complac in mediocritate. Mi-e ciuda ca nu pot sa implic mai mult oamenii in ceea ce vreau, ca nu reusesc sa le inspir incredere. As face multe chestii dar nu am cu cine. Mi-ar place sa imlic scoala in proiecte sa fac sa le placa elevilor la scoala sa-i fac sa invete de drag. Dar ma izbesc de indiferenta si rautate si atunci renunt.

Niciun comentariu: