duminică, 3 iunie 2012

miine devin manelista- ma duc la gratar la iarba verde (barbeque ii zice). Dar am o mica problema. Nu am cu ce. Nici bani- praf rau de tot- nici carne- nici benzina pt masina, nici suc. Sunt romanca-trebuie sa gasesc o solutie. Si am gasit. Miine ma duc la benzinarie si fac plinul (sotul, nu eu) apoi la casa precizez- "Se trece in contul lui Oprescu. Ma duc la hypermarket, umplu cosul si precizez-"Se trece in contul lui Prigoana. Rovinieta sa o plateasca Paleologu. Marti ma orientez pt Poteras, Manescu si Florescu. Analizele medicale s-a oferit DD. Acum daca pot poate rezolv si cu operatiile ca e superoferta. Si uite asa ar trebuie sa profitam si noi de ultima saptamana electorala. Cele de mai sus sunt un pamflet. Normal ca voi sta acasa si voi rezolva din problemele pe care le am.

Niciun comentariu: