joi, 13 august 2009

MI-E SCIRBA!!!!

mi-e scirba ca imi este insultata inteligenta, de mi-e scirba de javrele ce ne conduc, mi-e scirba de tara de rahat in care traim, mi-e scirba ca ne prostesc in fata! Stiti de ce vor sa ne retina din bani? Stiti de ce ne trimit 10 zile in concediu fara plata? Nu pt ca asa vrea FMI sau UE ci pt ca nu au bani de campanie electorala. Platiti voi dobitocilor sa ies eu presedinte-ha,ha,ha! ce teapa le trag la prosti. Faceti calculul si vedeti. Am scos tuta europarlamentar, acum daca tara e guvernata de FMI si nu prea pot sa mai fur, lasa ca ii silisesc pe prosti sa dea singuri bani ca sa ma aleg. Eu sau alta catastrofa. Este un pact facut intre toate partidele. Ii punem pe prosti sa plateasca ca sa avem bani de fluturasi, sa dam cite un milion la betivi, tigani si scursurile societati ca sa ne voteze. Voi dobitocilor platiti. Faceti gesturi patriotice, reduceti posturi ca boi, oricum pleaca cei ce muncesc si ramin prostii.Oricum nu avem ce alege. Ce sa aleg: un betiv prost, un prostanac, un aerian, sau un actor un mare????doctor - mai curind smecheras de teapa lui Dan Iosif, sau poate un papagal? De ce primarul din Sibiu nu candideaza? De ce optiunile mele sunt limitate la nulitati?
M-am saturat de conducerea din umbra a tarii! Nu se stia de Spiru Haret? Si mai stiu si vreo 3 facultati de stat care fac asta! De ce daca tot urasc invatamintul atit de rau au nevoie de diplome? Cit mai multe? Ca sa-si invinga complexul de prostie? O adunatura de idioti!
In Bucuresti, ne trebuiau borduri! Nu poti sta de praf, circulatia e jale,orasul PUTE- dimineata la 7,00 pute, dar avem record de guiness book si borduri. Nu avem voie pe iarba, dar avem borduri.

LA GROAPA DE GUNOI A ISTORIEI CU VOI!!!!

Stiti ce ma incalzeste? Gindul ca pina la urma tot o sa muriri! Muriti javrele dracului!

Niciun comentariu: